اجاره كلبه چوبي وسط جنگل

اخبار فناوري و اطلاعات

اجاره كلبه چوبي وسط جنگل

۱۲ بازديد

اگر دوست داريد لذت سفر به شمال براي شما خاطره انگيز شود بهتر است قبل از سفر برنامه ريزي خوبي داشته باشيد.

اگر شما هم مثل من دوست داريد تا لذت مسافرت به شمال كشور را در كلبه جنگلي بچشيد و چند روزي در آرامش و سكوت باشيد، اين مطلب را از دست ندهيد.

مركز كلبه چوبي در ايران ؟

چيزي در مورد اولسبلنگاه ماسال شنيده‌ايد؟ شايد اسم اين مكان بسيار ديدني، كمتر به گوش كسي خورده باشد. اولسبلنگاه در جنوب ماسال قرار دارد و طرفداران آن اغلب كساني هستند كه علاقه‌مند به كلبه چوبي وسط جنگل هستند.

 

 

از ماسال به جاده ماسال_گيلوان شويد و راه دراز و پر پيچ و خم را پشت سر بگذاريد تا به اولسبلنگاه برسيد. به محض اينكه به اين ييلاق برسيد، كلبه هاي زيبا و ديدني چوبي اهالي اولسبلنگاه شما را حيران مي‌كند. جالب است بدانيد كه مردم اين ييلاق اجازه ندارند با سيمان و سنگ چهره بكري كه اين روستا دارد را خراب كنند و به همين علت اولسبلنگاه به مركز كلبه‌هاي چوبي تبديل شده است.

اما فكر نكنيد كه كلبه‌هاي چوبي جاي ديگري وجود ندارند، صبور باشيد. جاهاي ديدني زيادي را به شما معرفي خواهيم كرد تا بتوانيد با اجاره كلبه جنگلي خستگي‌ها و هياهوي زندگي شهري را به در كنيد.

اجاره كلبه جنگلي در چمخاله

اگر اصالت و معماري يك بنا روح شما را تسلي مي‌دهد، پس از كلبه چوبي‌هاي چمخاله غافل نشويد. به جرات مي‌توانيم بگوييم چمخاله يكي از زيباترين مكان‌هاي شمال كشور است و اكثريت مسافران شمال جنگل و ساحلش را مي‌شناسند.

كلبه‌هاي چوبي كه در چمخاله وجود دارد، افراد با سليقه‌هاي متفاوت را راضي خواهد كرد؛ چرا كه كلبه‌هاي جنگلي چمخاله از هر لحاظي بي‌نظير هستند و از ويژگي‌هايي مثل معماري اصيل شمالي، وجود حياط اختصاصي و امكانات مناسب برخوردار هستند.

پلي پوشيده از درخت‌ها را تصور كنيد كه زماني كه روي آن راه مي‌رويد از لابه‌لاي درختان رد مي‌شويد و صداي پرندگاني كه آنجا را براي آشيانه‌شان انتخاب كرده‌اند، روح شما را مي‌نوازد؛ به نظر رويايي مي‌رسد، اين‌طور نيست؟ پارك جنگلي توسكا در چمخاله اين تجربه بي‌نظير را برايتان رقم خواهد زد. به همين خاطر توصيه مي‌كنيم علاوه بر اجاره كلبه جنگلي در چمخاله به اين پارك ديدني هم سري بزنيد. ساحل چمخاله را هم براي ويلا و خانه‌هاي كنار دريا از دست ندهيد.

 

فوشه محلي بي‌نظير براي اجاره كلبه چوبي وسط جنگل

فوشه را كه در چند كيلومتري قلعه رودخان قرار دارد، كمتر كسي مي‌شناسد. اين روستا با جنگل محاصره شده است و منظره‌هاي فوق‌العاده‌اي دارد كه با وجود يك رودخانه اين زيبايي چندين برابر شده است.

به شما قول مي‌دهيم كه مي‌توانيد كلبه رويايي خودتان را در فوشه پيدا كنيد.

كلبه چوبي رويايي در جواهرده

تصور كنيد در كلبه چوبي وسط جنگل نشسته‌ايد و ابرها زير پايتان هستند و شما با آرامشي وصف نشدني به تماشاي جنگل نشسته‌ايد. بي‌نظير است؛ مگر نه؟ آيا اين صحنه برايتان تكه‌اي از بهشت را تداعي نكرد؟

پس جواهر ده را براي اجاره كلبه چوبي در وسط جنگل از دست ندهيد؛ به خصوص كه با وجود درياچه قو جواهرده و رستوران‌هاي عالي براي غذاهاي شمالي، تعطيلات و خاطرات تكرار نشدني برايتان ثبت خواهد شد!

اجاره كلبه جنگلي در رامسر

اگر به رامسر سفر كنيد، از تمامي زيبايي‌هاي شمال يك جا بهره‌مند خواهيد شد. رامسر منطقه‌اي به نام اربكله دارد كه شايد به جرات بتوان گفت زيباترين نقطه شمال است. شما مي‌توانيد با اجاره كلبه جوبي در اربكله و در بالاي كوه يك جاي دنج با خوراكي‌هاي خوشمزه داشته باشيد.

 

 

سخن آخر

ما ليستي از محل‌هايي كه مي‌توانيد يك كلبه چوبي وسط جنگل اجاره كنيد و چند روزي از هياهوي دنيا دور باشيد و به فانتزي‌هاي دوران كودكي‌تان جامه عمل بپوشانيد، معرفي كرديم.

البته جاهايي مثل جنگل ناهارخوران، تالش و اسالم نيز مكان‌هاي فوق‌العاده زيبايي هستند كه شما مي‌توانيد كلبه‌هاي جنگلي زيبايي را پيدا كنيد.

اما موضوعي كه وجود دارد اين است كه نمي‌توان اين همه راه رفت تا بلكه يك كلبه چوبي وسط جنگل پيدا كرد. براي آنكه سفر شما همان‌طور كه دوست داريد، پيش برود و كلبه جنگلي مطابق با سليقه‌تان در محل مورد علاقه‌تان باشد، بهتر است قبل از آنكه سفر كنيد، اقدام به رزرو كلبه چوبي وسط جنگل كنيد.

هر اندازه كه سفر شما برنامه‌ريزي دقيقي داشته باشد، بيشتر به شما خوش مي‌گذرد. شما مي‌توانيد براي اجاره كلبه چوبي وسط جنگل از طريق وبسايت اتاقك اقدام كنيد:

منبع: khaandaniha

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.