آرشیو مهر ماه 1400

اخبار فناوري و اطلاعات

معرفي توليد كننده موتورسيكلت برقي - شركت جي سي موتور

۱۴ بازديد

با پيشرفت علم و تكنولوژي و بهبود عملكرد و طول باتري‌ها وسايل نقليه الكترونيكي مانند موتور سيكلت شكل گرفتند و امروزه به عنوان رقيبي سخت براي موتورهاي بنزيني به حساب مي‌آيند. 

شايد به نظر برسد هنوز موتورسيكلت هاي برقي دوران رشد و تكامل خود را طي نكرده‌اند اين حرف تا حدودي صحيح است اما بررسي ها نشان مي‌دهد خريد موتورسيكلت برقي مي‌تواند صرفه‌ي اقتصاي بسيار بيشتري نسبت به موتورهاي بنزيني داشته باشد. 

خريد روليك و نوار نقاله به همراه بررسي

۱۶ بازديد

تسمه نقاله يا نوار نقاله (conveyor belt ) وسيله اي است براي حمل و انتقال مواد از قسمتي به قسمت ديگر در اين مطلب توضيحاتي در مورد پيدايش و راهنماي خريد نوار نقاله و روليك خواهيم داد.

به گزارش شبكه اطلاع رساني راه دانا؛ تسمه نقاله يا نوار نقاله (conveyor belt ) وسيله اي است براي حمل و انتقال مواد از قسمتي به قسمت ديگر در اين مطلب توضيحاتي در مورد پيدايش و راهنماي خريد نوار نقاله و روليك خواهيم داد. 

تاريخچه پيدايش نوار نقاله

 گفته مي‌شود سيستم اوليه نوار نقاله در سال 1804 ميلادي توسط نيروي دريايي انگليس مورد استفاده قرار گرفته است. سيستم اوليه اختراع شده با استفاده از موتور بخار كار مي‌كرده و بيشتر براي جابجايي نان و شيريني مورد استفاده قرار مي‌گرفته. 

تقريبا 100 سال بعد شخصي به نام  Richard Sutcliffe نوار نقاله‌‌هايي كه ما امروز مي‌شناسيم را اختراع كرد و اولين بار به صورت صنعتي در معادن زغال سنگ مورد استفاده قرار گرفت. 

نوار نقاله‌هاي مدن امروزي

تقريبا از سال 1970 ميلادي نوار نقاله‌هاي امروزي شكل گرفت و به صورت گسترده در سراسر دنيا هم مورد استفاده تمامي صنايع قرار گرفت