معرفي توليد كننده موتورسيكلت برقي - شركت جي سي موتور

۱۴ بازديد

با پيشرفت علم و تكنولوژي و بهبود عملكرد و طول باتري‌ها وسايل نقليه الكترونيكي مانند موتور سيكلت شكل گرفتند و امروزه به عنوان رقيبي سخت براي موتورهاي بنزيني به حساب مي‌آيند. 

شايد به نظر برسد هنوز موتورسيكلت هاي برقي دوران رشد و تكامل خود را طي نكرده‌اند اين حرف تا حدودي صحيح است اما بررسي ها نشان مي‌دهد خريد موتورسيكلت برقي مي‌تواند صرفه‌ي اقتصاي بسيار بيشتري نسبت به موتورهاي بنزيني داشته باشد. 

چرا موتورسيكلت برقي به صرفه تر از موتور بنزيني است؟

در پاسخ به اين سوال مي‌بايست گفت درست است كه در حال حاضر هزينه موتورسيكلت هاي برقي بالاتر از موتورسيكلت هاي بنزيني است اما در استفاده طولاني مدت به نفع خريدار خواهد بود.

موتور سيكلت هاي بنزيني نياز به تعمير و نگهداري زيادي دارند به عنوان مثال تعويض روغن موتور، تعويض گيبركس و ... جزو هزينه هاي نگهداري يك موتور سيكلت بنزيني است كه البته در صورت خرابي اين هزينه ها افزايش هم خواهد داشت علاوه بر اين هزينه بنزين و بيمه موتور سيكلت بنزيني بسيار بيشتر از موتورسيكلت برقي خواهد بود.

همين عوامل باعث جذابيت در خريد موتورسيكلت هاي برقي مي‌شود.

 

درباره جي سي موتور

شركت جي سي موتور يكي از شركت هاي گروه صنعتي الكترو كوير پيشرو در صنعت برق، با تكيه بر دانش و توانمندي متخصصان صنعت موتور سيكلت در سال 1395 تاسيس گرديد.

تلاش خواهيم كرد با ورود به صنعت موتور سيكلت برقي، زندگي سبز و به دور از آلودگي هاي زيست محيطي را براي خود و فرزندانمان رقم بزنيم. اين شركت مصمم است تا با استفاده از تكنولوژي هاي روز دنيا و توجه مداوم به تكنولوژي هاي آينده، رضايت مشتريان خود را فراهم سازد. باور داريم آينده صنعت حمل و نقل در انحصار موتورهاي الكتريكي خواهد بود.

 

براي خريد موتور برقي مي‌توانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد. 

https://gsea.ir/electric-motorcycle/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.