فروشگاه اینترنتی ایجی‌پک - ارائه‌دهنده انواع دستگاه و قطعات تسمه کش

۷ بازديد

صنعت بسته بندی صنعت بسیار بزرگ و وسیعی است که به طراحی و ساخت محصولاتی می پردازد که برای بسته بندی کالاها استفاده می شود. بسته بندی می تواند جعبه های مقوایی باشد که محصولات در آن قرار می گیرند یا تسمه های پلاستیکی که دور این جعبه ها پیچیده می شود. بسته بندی تضمین می کند که محصولات در حین حمل و نقل آسیب نبینند و سالم به مقصد برسند. ایجی پک یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر ماشین آلات بسته بندی با 30 سال سابقه در زمینه واردات دستگاه های کشش تسمه، قطعات یدکی و سرویس و تعمیر دستگاه های تسمه کش در ایران می باشد.

معرفی صنعت بسته بندی و تسمه کش

بسته‌بندی برای حمل‌و‌نقل، حفاظت، ارائه و نمایش کالاهای بزرگ و کوچک ضروری است. برخی از شرکت‌ها در این صنعت بر ایجاد بسته‌بندی مطمئن تمرکز می‌کنند تا محصولات را از آسیب در امان نگه دارند، مانند پوشش حباب‌دار، فوم قالب‌گیری‌شده، تسمه‌کشی و سایر راه‌کارهای دیگر. این نوع بسته‌بندی بیشتر جنبه کاربردی دارد تا زیبایی‌شناختی، زیرا دغدغه اصلی آن محافظت از کالاهاست. از طرف دیگر، شرکت‌های دیگر به بسته‌بندی‌هایی که برای اهداف نمایشی استفاده می‌شوند، علاقه‌مند هستند تا محصولاتی را با جلوه‌های بصری جذاب برای برانگیختن علاقه مصرف‌کنندگان به نمایش بگذارند.

آشنایی با انواع دستگاه‌های تسمه کشی

به نقل از وب سایت ایلنا انواع مختلفی از دستگاه‌ها در این صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد:

  • دستگاه‌های تسمه‌کش: این دستگاه‌ها برای بسته‌بندی پالت‌ها، کارتن‌های بسته‌بندی و کنارهم نگه‌داشتن چند کالا کنار یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه‌های تسمه‌کش انواع مختلفی دارند که می‌توان به تسمه‌کش دستی، پرتابل، نیمه‌اتوماتیک، اتوماتیک و فول‌اتوماتیک اشاره کرد.
  • دستگاه‌های استرچ: از دستگاه‌های استرچ برای بسته بندی بارهای مختلف با فیلم استرچ استفاده می‌شوند. فیلم استرچ‌ها معمولا در پالت‌های حمل‌ونقل به‌عنوان تقویت‌کننده‌های بسته‌بندی برای ثابت نگه‌داشتن و یکپارچه‌سازی محصولات و جعبه‌ها بکار می‌روند و آن‌ها کمک می‌کنند تا جعبه‌هایی با شکل نامناسب یا سنگین، در طول حمل‌و‌نقل ایمن و سالم بمانند.
  • دستگاه‌های چسب‌زن: این دستگاه‌ها با استفاده از چسب‌های نواری، بسته‌ها را چسب می‌زنند.
  • دستگاه‌های لیبل‌زن: این دستگاه‌ها اغلب در کارخانه‌های بسته‌بندی خرده‌فروشی، مواد غذایی، صنعتی و دارویی استفاده می‌شوند. آن‌ها قادر به کدگذاری و برچسب‌گذاری انبوهی از محصولات هستند.
  • دستگاه‌های پرکن: این دستگاه‌ها معمولاً در بسته‌بندی مواد غذایی کاربرد دارند و برای پرکردن ظروف با غلات، حبوبات، مایعات و سایر محصولات، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • دستگاه‌های مهروموم: این دستگاه‌ها برای انواع بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر استفاده می‌شوند. با استفاده از دستگاه‌های مهروموم، اطمینان حاصل می‌شود که بسته‌ها به‌طور ایمن آب‌بندی شده‌اند. انواع مختلف این دستگاه از گرما یا چسب برای این‌کار استفاده می‌کنند.

برای خرید انواع دستگاه‌های تسمه‌کش و قطعات آن می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایجی‌پک به نشانی https://www.egpacks.com/ مراجعه کنید.

5699

فروشگاه اینترنتی ایجی‌ پک

ایجی‌پک، اولین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی دستگاه‌های بسته‌بندی و قطعات آن‌هاست. این فروشگاه با پشتوانه ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش دستگاه‌های بسته‌بندی، به‌خصوص دستگاه‌های تسمه کش، افتخار دارد که باکیفیت‌ترین دستگاه‌های تسمه کشی را از برترین برندهای دنیا عرضه می‌کند. همچنین ایجی‌پک با خدمات پس از فروش قوی خود در زمینه تامین قطعات یدکی و خدمات تعمیر انواع دستگاه‌های تسمه‌کش، توانسته رضایت مشتریان خود را به‌دست آورد. در ادامه بیشتر با این فروشگاه آشنا خواهید شد.

قیمت و فروش انواع تسمه‌کش

همان‌طور که در بخش قبلی اشاره کردیم، دستگاه‌های تسمه‌ کش، نقش مهمی در صنعت بسته‌بندی ایفا می‌کنند. این دستگاه‌ها با استفاده از تسمه‌های پلیمری یا فلزی، بسته‌‌بندی کالاها را تقویت می‌کنند و محصولات را محکم کنار یکدیگر نگه می‌دارند. تسمه‌کش‌ها انواع مختلفی دارند که شامل تسمه‌کش دستی، پرتابل، نیمه‌اتوماتیک، اتوماتیک و فول‌اتوماتیک است. هرکدام از این دستگاه‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند برای کاربردهای مختلفی استفاده می‌شوند.

امروزه در صنایع مختلف از انواع دستگاه‌های تسمه کش استفاده می‌شود که می‌توان به صنایعی چون کاشی و سرامیک، چاپ، کارتن‌سازی، بسته‌بندی عمومی، کاغذ، پست، مجلات و روزنامه‌ها، باربری‌ها، کارخانه‌های تولید لوازم خانگی، صنایع فلزی، صنعت لوله‌سازی و بسیاری صنایع دیگر اشاره کرد.

ایجی‌پک باتوجه به نیاز بازار، انواع دستگاه‌های تسمه‌کش پلیمری و فلزی را از معتبرترین برندهای دنیا مانند کامپک، جوین‌پک، زاپک، مسرسی، سایزار و غیره در فروشگاه خود گردآوری کرده است و با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند. برای خرید این دستگاه‌ها می‌توانید به سایت ایجی‌پک به نشانی  egpacks.com مراجعه و دستگاه موردنظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید، کارشناسان ما آماده‌اند تا به سوالات شما پاسخ دهند.

3903

فروش قطعات تسمه‌کش در فروشگاه اینترنتی ایجی‌پک

برخی از قطعات دستگاه‌های تسمه‌کش، با گذشت زمان و در اثر کارکرد مداوم و پشت‌سرهم، ممکن است دچار استهلاک شوند و کارایی اولیه خود را از دست بدهند. همچنین این امکان وجود دارد که در اثر یک حادثه، آسیب ببینند. به‌همین دلیل، دسترسی به لوازم یدکی دستگاه‌های تسمه‌کش بسیار مهم است.

فروشگاه ایجی‌پک با داشتن خدمات پس از فروش قوی، کلیه قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز دستگاه‌های تسمه‌کش را در فروشگاه خود، در دسترس مشتریان قرار داده است، تا درصورتی‌که هریک از قطعات دستگاه آن‌ها نیاز به تعویض داشت، بتوانند به‌راحتی و با مناسب‌ترین قیمت آن را خریداری کنند و از کیفیت و اصل‌بودن آن آسوده‌خاطر داشته‌باشند.

تعمیر انواع تسمه‌کش

برخی از دستگاه‌های تسمه‌کش، دارای ساختاری پیچیده هستند و نیاز به نگهداری مداوم و سرویس منظم دارند. همچنین تعمیر این دستگاه‌‌ها باید توسط افرادی انجام شود که در این زمینه تخصص و تجربه کافی داشته‌باشند. سرویس و تعمیر به‌موقع دستگاه‌های تسمه‌کش توسط تعمیرکاران ماهر، از تحمیل هزینه‌های سنگین به شما جلوگیری می‌کند و مانع ایجاد وقفه در عملیات تسمه‌کشی می‌شود.

ایجی‌پک با بهره‌مندی از یک تیم‌متخصص و مجرب، آمادگی دارد که باکیفیت‌ترین خدمات را در زمینه نگهداری، سرویس و تعمیر انواع دستگاه‌های تسمه‌کش به شما ارائه کند تا بابت صحت کارکرد دستگاه‌های خود مطمئن باشید. برای دریافت خدمات تعمیر و نگهداری انواع دستگاه‌های تسمه‌کش، با ما تماس بگیرید یا به وب‌سایت https://www.egpacks.com/  مراجعه کنید.

سخن آخر

امروزه دستگاه‌های بسته‌بندی نقش مهمی را در صنایع مختلف ایفا می‌کنند. یکی از این دستگاه‌ها، تسمه کش‌ها هستند که می‌توانند به تقویت بسته‌بندی کالاها کمک کنند و محصولات را به‌صورت منسجم و ثابت در کنار یکدیگر نگه دارند. بدین‌ترتیب، کالاها در حین جابه‌جایی آسیب نمی‌بینند و سالم به مقصد می‌رسند. اگر قصد خرید یک دستگاه تسمه‌کش را دارید، ایجی‌پک به‌عنوان اولین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی دستگاه‌های بسته‌بندی، می‌تواند بهترین دستگاه‌های تسمه‌کش را از برترین برندهای دنیا به شما معرفی کند.

همچنین این فروشگاه با تامین قطعات و لوازم یدکی دستگاه‌های خود و ارائه خدمات تعمیر و نگه‌داری آن‌ها، به مشتریان خود، اطمینان می‌دهد که با خاطری آسوده، از این فروشگاه خرید کنند و هیچ‌گونه نگرانی بابت خدمات پس از فروش محصول خریداری‌شده نداشته‌باشند. برای اطلاعات بیشتر و پشتیبانی با شماره تماس ۰۹۱۹۹۵۸۸۱۸۱ تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید به‌صورت آنلاین از فروشگاه ایجی‌پک به آدرس www.egpacks.com  سفارشات خود را ثبت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.