راهنماي جامع اجاره سوئيت و اقامت در جزيره كيش

۱۲ بازديد

كمتر كسي است كه جزيره زيبا و توريستي خليج فارس، كيش را نشناسد! ما هر سال شاهد تعداد زيادي گردشگر هستيم كه مدتي مهمان اين جزيره دوست‌داشتني مي‌شوند. اما آيا اين جزيره كوچك و نقلي، براي تعداد زيادي مهمان اقامتگاه دارد؟
بايد بگوييم كه شما بدون نگراني از اقامتگاهتان در كيش، مي‌توانيد به اين جزيره سفر كنيد و به جز هتل‌هاي اين شهر، با اجاره سوئيت در كيش مي‌توانيد سفر دل‌پذيري را تجربه كنيد و هزينه‌هاي كمتر بپردازيد.
اما چگونه؟ اين سوالي است كه در اين مطلب مي‌خواهيم به آن پاسخ دهيم، پس اگر مقصد كيش را انتخاب كرده‌ايد، اين مطلب را از دست ندهيد و تا پايان اين مطلب همراه ما باشيد.

بهترين زمان سفر به كيش

 

همانطور كه مي‌دانيد كيش آب و هواي گرمسيري دارد. هوا در برخي از فصول داراي رطوبت بالايي است كه ممكن است باب ميل همه افراد نباشد. اما با اين حال تفريحات و مراكز خريد كيش آنقدر زياد هستند كه همه افرادي كه به كيش سفر مي‌كنند مي‌توانند از سفر خود لذت ببرند. مراكز خريد داراي سيستم تهويه مناسبي هستند كه باعث مي‌گردد هوا در تمامي فصول براي خريد مناسب باشد.  
بهترين فصل سفر به كيش پاييز و زمستان است. اما بهار فصل رويايي كيش به حساب مي‌آيد. آب و هوا كيش در فصل بهار آنقدر مطبوع است كه گويي در بهشت قدم مي‌گذاريد. در بهار مي‌توانيد با اجاره سوئيت ساحلي در كيش از منظره زيباي ساحل بهره‌مند شويد. امكانات رفاهي موجود در اقامتگاه‌هاي كيش سفر شما را جذاب‌تر و راحت‌تر مي‌كند.
تابستان رطوبت و دماي هوا افزايش مي‌يابد و گشتن در جزيره را به ساعات خاصي از روز بايد اختصاص دهيد. با اين حال، همانطور كه گفته شد، مراكز خريد از خنك‌كننده‌هاي قوي برخوردار هستند كه باعث مي شوند گرماي هواي بيرون را اصلا احساس نكنيد.
همانطور كه گفته شد، در فصول پاييز و زمستان شرايط آب و هوايي در جزيره كيش بسيار مناسب و عالي است. مسافران زيادي اين دو فصل را براي سفر به كيش انتخاب مي‌كنند.  حتي اگر در ماه‌هاي بهمن و اسفند به كيش سفر كنيد، شاهد بارندگي‌هاي فصلي و خنكي هستيد كه به مطبوع  شدن هوا كمك مي‌كنند. جزيره كيش را در زمستان از دست ندهيد. در اين فصل هتل آپارتمان‌ّ‌هاي كيش مي‌تواند اقامتگاه مناسبي براي مسافران باشند.

 

 راهنماي جامع اقامت در كيش با اجاره سوئيت!

هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، سوئيت و خانه‌هاي اجاره‌اي محل‌هاي مناسبي براي اقامت مسافران در كيش هستند. برخي از  هتل‌ها در فضاي وسيع و سرسبز و زيبا پذيراي مهمان‌هاي كيش مي‌باشند. يك هتل پنج ستاره با ويو ساحل براي مسافرانش خاطره خوبي مي‌سازد. برخي از مسافران اجاره سوئيت ساحلي در كيش  را براي يك اقامت دلپذير مي‌پسندند. پنجره‌هاي آپارتمان، ويلا و سوئيت‌ها در منطقه دامون كيش رو به دريا باز مي‌شود. چشم‌انداز رو به دريا، ساحل اختصاصي، نگهباني و سوپر ماركت‌ها از امكانات اين منطقه به حساب مي‌آيند. با اجاره سوئيت در كيش هزينه كمتري براي اقامت پرداخت مي‌كنيد. همچنين اغلب سوئيت‌ها نسبت به هتل هزينه كمتري دارند و از اين نظر خيالتان راحت‌تر است.
اگر قصد داريد در يك منطقه بهتر اقامت داشته باشيد، پيشنهاد ما به شما شهر آفتاب است. فضاي عالي و سبز شهر آفتاب و ساحل تميز و لاجوردي آن حس خوبي را به مسافران القا مي‌كند. اجاره سوئيت ساحلي در كيش و منطقه شهر آفتاب اين مزيت را به همراه دارد كه هر روز صبح مي‌توانيد با صداي امواج آرام‌بخش دريا بيدار شويد، كنار پنجره خود ساحل را تماشا كنيد و لذت ببريد.
جالب است بدانيد 70 درصد منطقه در شهر ساحلي آفتاب به فضاي سبز اختصاص داده شده است و تنها 30 درصد منطقه مسكوني و ساختمان مي‌باشد. اين ويژگي آن را به منطقه‌اي زيبا تبديل كرده كه اقامت در آن لذت‌بخش و البته آرامش‌بخش است.
علاوه بر سوئيت‌ها، در كيش هتل آپارتمان‌هاي زيادي، اقامت مناسب و تقريبا كم هزينه را براي مسافران مهيا كرده‌اند. هتل آپارتمان‌هاي كيش ويژگي خاص خود را دارند و در اين اقامتگاه‌ها به شما اتاقي با تمام امكانات مانند يك خانه را اجاره مي‌دهند. آشپزخانه، اتاق خواب و سرويس در همه هتل‌آپارتمان‌ها وجود دارد و در واقع هتل آپارتمان تلفيقي از هتل و آپارتمان است.
معمولا اتاق‌ها هر هفته توسط بخش خدماتي هتل آپارتمان‌ها تميز مي‌شوند. شايد يكي از نكات خوب هتل آپارتمان هاي كيش اين باشد كه هزينه اقامت شما به ازاي افزايش هر روزه اقامت، كمتر مي‌شود.
هتل آپارتمان‌ها انواع مختلفي از جمله هتل آپارتمان آن‌سايت و آف‌سايت، آپارت-هتل، هتل آپارتمان تك واحده و هتل آپارتمان اقامتي دارند (هتل آپارتمان كيش اف‌سايت بخش پذيرش نداشته و در واقع مديريت از راه دور هستند. اما در آن‌سايت همانند هتل پذيرش و كارمندان وجود دارند).
در آپارت–هتل دقيقا مانند يك هتل امكانات رفاهي مانند سالن ورزشي، كافه و سرويس به مسافران ارائه مي‌دهد. هتل آپارتمان اقامتي در مجتمع‌هاي آپارتماني واقع شده‌اند و امكانات آن مانند يك مجتمع مسكوني است. هتل آپارتمان تك واحده مناسب افرادي است كه تمايل دارند در يك محيط خلوت سكونت داشته باشند

 هتل آپارتمان اجاره كنيم يا سوئيت؟!

اگر شما هم بين دو گزينه اجاره سوئيت ساحلي در كيش و هتل آپارتمان شك كرده‌ايد، توصيه مي‌كنيم تفاوت‌هاي اين دو گزينه را ياد بگيريد تا بهتر بتوانيد تصميم بگيريد.

آپارتمان و سوئيت در هتلداري تعريف خود را دارند و بر اساس آن مي‌توان اين دو را از هم تميز داد. تفاوت عمده و مهم سوئيت با هتل آپارتمان در نقشه واحد اقامتي است. سوئيت‌ها اغلب داراي اتاق خواب نيستند و معمولا آشپزخانه نيز ندارند. البته در برخي از سوئيت‌ها ممكن است جاي كوچكي براي آشپزخانه مهيا شده باشد. اجاره سوئيت در كيش اقامتي مناسب در فضاي كوچك و امن را به شما مي‌دهد.

اما هتل آپارتمان كيش داراي چند اتاق، آشپزخانه، سرويس و تمام امكانات يك آپارتمان است. در برخي از  هتل‌ آپارتمان‌ها خدمات مانند يك هتل ارائه مي‌شود. البته اين موضوع در مورد تمام هتل آپارتمان‌ها صدق نمي‌كند.

سوئيت‌ها يك ساختمان مستقل نيستند و امكانات محدودي نيز دارند. با اجاره سوئيت در كيش حياط، فضاي سبز و خدمات ديگر را مانند هتل‌ها نخواهيد داشت.

اما در نهايت با توجه به نياز خود و همچنين تعداد افرادي كه با هم به سفر مي‌كنيد، مي‌توانيد محل اقامت خود را انتخاب نماييد. قبل از سفر و يا انتخاب اقامتگاه كاملا امكانات و منطقه را بررسي كنيد. بهتر است مكاني را براي اقامت انتخاب كنيد كه در آن آرامش داشته باشيد. استراحت و آرامش داشتن در هتل آپارتمان كيش يا سوئيت، هتل يا حتي ويلا سفر شما را خاطره‌انگيز مي‌كند.

اگر محل اقامت راحتي نداشته باشيد يا به اندازه كافي از امكانات و تميزي برخوردار نباشد، مسلما در سفر دچار كسالت و ناراحتي مي‌شويد.

 

توصيه ما به شما

 

كيفيت اقامتگاه شما، تاثير مستقيمي با كيفيت سفر شما دارد؛ يعني هر چقدر اقامتگاه به ايده‌آل شما نزديك باشد، در طول مسافرت بيشتر به شما خوش مي گذرد و به همين دليل است كه توصيه مي‌كنيم، در انتخاب اقامتگاه خود بسيار دقت كنيد.شما مي‌توانيد به كمك سايت‌هاي مختلفي كه در اين زمينه وجود دارند، اقامتگاه مورد نظرتان را پيدا كنيد و اولين قدم سفر را برداريد.
يكي از بهترين سايت‌هايي كه در اين زمينه وجود دارد، سايت "سامانه آنلاين اجاره اقامتگاه" اتاقك مي باشد.

 

منبع: targetino

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.