اجاره ويلا در رامسر كنار دريا

اخبار فناوري و اطلاعات

اجاره ويلا در رامسر كنار دريا

۱۲ بازديد

مسافرت يكي از نياز هاي انسان امروزي است تا بتواند خستگي‌ها و استرس‌هاي روزمره خودش را به آغوش طبيعت بسپارد و چقدر خوب است كه طبيعت كشورمان به قدري غني است تا بتواند شما را از سفر هاي خارجي منصرف كند.
در اين مقاله مي­خواهيم در مورد يكي از مقاصد گردشگري با شما صحبت كنيم كه قطعا پس از خواندن اين مقاله، ساير گزينه‌ها را حذف خواهيد كرد. اين مقصد جايي نيست جز رامسر!
رامسر يكي از شهرهاي زيباي شمال كشور كه در غرب استان مازندران واقع شده است. اين شهر سرسبز و ييلاقي، جاذبه‌هاي طبيعي زيادي دارد. به دليل نزديكي به دريا، آب و هواي آن شرجي و گرم است. به همين دليل هر ساله گردشگران زيادي را به خود جذب مي‌كند.



شايد وجود دريا و جنگل در آن شهر باعث شده جذابيت بيشتري داشته باشد. كساني كه علاقه به شنا در دريا يا گذراندن يك غروب رويايي روي ماسه‌هاي ساحل را دارند، رامسر را به عنوان شهر مقصد خود انتخاب مي‌كنند. براي سفر به رامسر مي توانيد از ماشين شخصي و حتي اتوبوس استفاده كنيد. حال كه آماده سفر به اين شهر هستيد، بايد اطلاعاتي راجع به اقامت چند روزه در اين شهر ساحلي داشته باشيد. شايد شنيدن اجاره ويلا جنگلي در رامسر كنار دريا وسوسه كننده باشد؛ بنابراين نياز به دانستن همه چيز در مورد ويلاهاي رامسر داريد. در اين مطلب ما را دنبال كنيد تا به آنچه مي‌خواهيد برسيد.
اجاره ويلا لوكس در رامسرشهرهاي شمالي ايران جز پر گردشگرترين شهرهاي كشور هستند و نام همه آن‌ها را حداقل يكبار شنيده‌ايم. از اين رو نام رامسر را كمتر كسي نشنيده و يا نمي‌داند كجاست. رامسر در غرب مازندران قرار دارد و از شرق به سادات‌شهر و شيرود و از غرب به چابكسر مي‌رسد. اين شهر زيبا بين دريا و جنگل قرار دارد. روستاهاي معروف رامسر هميشه مملو از مسافران شهرهاي ديگر است.
روستاي جواهرده در منطقه ييلاقي و خوش آب و هوا و در غرب رامسر قرار دارد. اين روستا نيز يكي ديگر از محل‌هاي مناسب براي اقامت چند روزه و حتي چند ماهه مسافران است. اگر چند روز در جواهرده بمانيد مي‌توانيد به آبشارها، درياچه قو، رودخانه صفا رود، آتشكده و معبد و خيلي جاهاي ديگر سر بزنيد. جواهرده در ارتفاع قرار دارد به همين دليل آب و هواي آن در تابستان كمي خنك‌تر است.
رامسر بخاطر چشمه‌هاي آب معدني و آب گرم خود نيز بين گردشگران محبوب مي‌باشد. به گفته برخي از اطبا سنتي آب‌ اين چشمه‌ها درمان‌بخش درد مفاصل، بيماري‌هاي پوستي و غيره است.
براي استفاده از مزاياي چشمه‌هاي آب‌ گرم‌ رامسر مي‌توانيد به سادات‌شهر، سنگ‌بنه، اربكله، هتل پارسيان سري بزنيد.
اما بعد از يك روز گردش و تفريح كنار دريا يا مكان‌هاي ديدني شب را در كجا بمانيم؟ از آنجايي كه رامسر يك شهر توريستي و گردشگري است، حتما محل‌هاي اقامتي فراواني نيز دارد. معمولا هتل‌ها گزينه‌هاي راحت و قابل دسترسي براي مسافران هستند.
اما در اين ميان اجاره ويلا در رامسر كنار دريا نيز يك گزينه عالي براي گذراندن اوقات است. انواع ويلاها و سوئيت‌ها در رامسر در اختيار مسافران قرار دارد كه در زير برخي از آن‌ها را بررسي مي‌كنيم.

اجاره سوئيت و خانه جنگلي در رامسريكي از هيجان‌ انگيز­ترين شب‌ها را مي‌توانيد در يك ويلا در نزديكي جنگل تجربه كنيد. ويلاهاي زيادي با امكانات مناسب در مناطق سرسبز و زيباي رامسر ساخته شده‌اند. هميشه هتل‌ها و مسافرخانه‌ها از امكانات خوبي براي مسافران برخوردار هستند. اما اقامت در يك كلبه از جنس چوب لذت ديگري دارد.
جواهرده در رامسر يكي از روستاهاي است كه مي‌توانيد در آن يك كلبه چوبي مناسب اجاره كنيد. بوي خوب چوب همراه با زندگي ساده روستايي و همينطور غذاهاي محلي جواهرده، افراد زيادي را به رفتن به آنجا ترغيب مي‌كند. اجاره سوئيت و خانه جنگلي در رامسر مي‌تواند اين تجربه‌ها را براي شما به ارمغان بياورد و سفرتان را لذت‌بخش‌تر كند.
خانه‌هاي زيادي در رامسر كنار رودخانه ساخته شده‌اند. طبيعت سرسبز اطراف اين رودخانه‌ها مي‌تواند آرامشي بي‌نظير به شما بدهد. اجاره سوئيت و خانه جنگلي در رامسر در كنار آب و يا با چشم‌انداز جنگل، خاطره‌اي خوش در ذهن شما به جا مي‌گذارد.

اجاره ويلا كنار دريا در رامسرخانه‌هاي روستايي و بزرگي در رامسر براي زندگي و يا اقامت چند روزه وجود دارند. اين خانه‌ها اغلب داراي امكانات رفاهي خوبي هستند. خانه‌ها در بافت روستا و يا در نزديكي شهر به امكاناتي چون مراكز خريد و بازارچه‌هاي محلي، دسترسي خوبي دارند.
اما ويلاهاي لوكس با امكانات خاص جذابيت بالايي دارند. در ويلاي كنار دريا با باز كردن پنجره اتاق خود مي‌توانيد امواج دريا را ببينيد. برخي از ويلاها چند اتاق خواب با امكانات ويژه دارند. ويلاهاي بزرگ مي‌تواند مناسب يك خانواده بزرگ باشند.
استخر و جكوزي جز آپشن‌ها يك ويلاي لوكس به حساب مي‌آيد. مي‌توانيد براي فرار از گرما و هواي شرجي در استخر خصوصي خود شنا كنيد. همينطور وجود يك باربيكيو در ويلا كار شما را براي پخت كباب، آسان مي‌كند. محوطه‌ سازي زيبا با درخت و چمن در ويلاها يك بعد از ظهر دلپذير را براي شما رقم مي‌زند.
اجاره ويلا در رامسر تمام اين امكانات بي‌نظير را همراه با آرامش به شما مي‌دهد. پس در سفر بعدي خود به رامسر يكي از اين ويلاها را امتحان كنيد.
اجاره آپارتمان لوكس در رامسراگر سفري كوتاه به رامسر داريد، اجاره يك روزه يا كوتاه‌مدت سوئيت‌ها و آپارتمان‌ها در رامسر ميسر است. آپارتمان‌هاي مبله و دنج به دور از سر و صدا و شلوغي را مي‌توانيد براي اقامت خود انتخاب كنيد. اجاره سوئيت و خانه جنگلي در رامسر از شبي كمتر از ۱۰۰هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان امكان‌پذير است.

رنج قيمتي اجاره روزانه ويلا در رامسردر ميزان اجاره ويلا يا خانه‌هاي جنگلي عوامل زيادي تاثيرگذار هستند. از جمله اين عوامل مي‌توان به فصل، موقعيت زماني مانند تعطيلي‌ها و زمان امتحانات، متراژ ويلا، نزديكي به ساحل يا جنگل اشاره كرد. مسلما در زمان پيك سفر به شمال، ميزان اجاره ويلا در رامسر كنار دريا نيز بيشتر خواهد شد؛ حتي ممكن است به سختي بتوانيد ويلاي مورد نظرتان را پيدا كنيد. در هر صورت محدوده قيمتي براي سوئيت‌ها و خانه‌هاي روستايي كمتر از ۱۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان است.اجاره ويلاها كمي متفاوت‌تر است. يك ويلاي معمولي بدون استخر را مي‌توان در حدود ۵۰۰ هزار تومان تا يك ميليون تومان اجاره كرد. اجاره ويلاهاي لوكس و استخردار از شبي يك ميليون تومان شروع مي‌شود و بسته به متراژ به ۳ ميليون تومان نيز مي رسند.

سخن آخرشهر رامسر اقامتگاه‌هاي بي‌شماري دارد. از ويلاهاي لوكس در كنار دريا گرفته تا كلبه‌هاي جنگلي، سوئيت و خانه‌هاي روستايي همه نوع سليقه و بودجه‌اي را پوشش مي‌دهند. شما مي‌توانيد با توجه به روحيه خود و همسفرانتان يكي را انتخاب كنيد. مطمئن باشيد در هر كدام از اين خانه‌ها كه ساكن شويد بسيار از اقامتتان لذت خواهيد برد.
معمولا ويلاها خدمات لوكس‌تري دارند؛ اما اجاره سوئيت و خانه جنگلي در رامسر حس نزديكي بيشتري به زندگي طبيعي روستايي به شما مي‌دهد. هواي باراني و روزهاي شرجي در يك كلبه چوبي با نماي زيبا و حياطي بزرگ آرامش خاصي به شما خواهد داد.
علاوه بر سوئيت‌ها و خانه‌هاي ويلايي رامسر، چشيدن يك غذاي محلي در رستوران يا كافه‌هاي سنتي در سطح شهر، لذتي بي‌نظير است. همچنين قدم زدن در كنار ساحل يا در جنگل و كوچه‌هاي خاكي روستاهاي رامسر و همچنين حس بوي خاك نم‌دار، سرزندگي و شادابي را به شما بر مي‌گرداند.
دو توصيه مهم به شما براي اجاره ويلا در رامسر كنار دريا داريم. يكي اطمينان پيدا كردن از تميزي و نظافت ويلا يا سوئيت مورد نظرتان است. مطمئنا زندگي در يك خانه كه به نظافت آن رسيدگي مي‌شود بهتر از اقامت در يك ويلاي نامرتب مي‌باشد. و دومي براي اجاره خانه‌هاي جنگلي و يا ويلاها از امنيت آن‌ها مطمئن شويد؛ براي اين منظور بهتر است قفل درها را به خوبي چك كنيد.
بهتر است رزرو اقامتگاه را از طريق سايت‌هاي معتبر در اين زمينه انجام دهيد.
يكي از بهترين سايت‌هايي كه مي‌توانيم براي اجاره ويلا به شما معرفي كنيم، سايت اتاقك است. شما مي‌توانيد بهترين ويلا ها و سويت‌ها در رامسر را از طريق  اين سايت رزرو كنيد و مطمئن باشيد كه پشتيباني خوبي در طول سفر خواهيد داشت.

براي اطلاعات بيشتر به وب سايت زير مراجعه كنيد.

 

https://mianehmedia.ir/اجاره-ويلا-در-رامسر-كنار-دريا

منبع: mianehmedia.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.