معرفي وب سايت تهران ترين | آموزش آنلاين شبكه و امنيت كامپيوتري

۱۵ بازديد

به نقل از ويكي پديا امنيت رايانه‌اي با نام‌هاي امنيت سايبري و امنيت فناوري اطلاعات نيز شناخته مي‌شود. حفاظت از سامانه‌هاي اطلاعات در برابر آسيب به سخت‌افزار، نرم‌افزار، و اطلاعات نرم‌افزاري و محافظت در برابر حمله محروم‌سازي از سرويس (اختلال) و بات‌نتها (گمراهي) نمونه پارامترهايي هستند كه امنيت رايانه‌اي آنها را تأمين مي‌نمايد.

اين سطح از امنيت شامل كنترل دسترسي فيزيكي به سخت‌افزار، و همچنين به صورت محافظت در برابر آسيب‌هايي كه ممكن است با دسترسي به شبكه، داده‌ها و تزريق كد روي داده بكار گرفته مي‌شود. كه خطاي اپراتورها چه عمدي و چه اتفاقي يا انحراف اين اپراتورها از روال‌هاي امنيتي كه باعث فريب خوردن آن‌ها مي‌شود چنين آسيب‌هايي را رقم مي‌زند. با توجه به افزايش وابستگي به سامانه‌هاي رايانه‌اي و اينترنت در بيشتر جوامع، شبكه‌هاي بيسيم مانند بلوتوث و واي فاي و رشد دستگاه‌هاي هوشمند مانند تلفن هوشمند، تلويزيون، و دستگاه‌هاي كوچك مانند اينترنت اشياء امنيت رايانه‌اي اهميت رو به رشدي پيدا كرده‌است.

معرفي وب سايت تهران ترين

باشگاه تهران ترين به آدرس https://tehrantrain.com/ در اسفند ۹۷ توسط امير و خيال خورشيدي تاسيس شد. 
وب سايت تهران ترين فقط يك آموزشگاه يا وبسايت فروش ويديو‌هاي آموزشي نسبت بلكه جامعه دانشجويان، كارآموزان و متخصصين حوزه شبكه هاي كامپيوتري و امنيت سايبري است.

باشگاه تهران ترين چه خدماتي ارائه مي‌دهد؟

تهران ترين فقط يك فروشگاه فروش فايل ويديويي نيست بلكه يك باشگاه براي جامعه دانشجويان، كا آموزان و متخصصين حوزه شبكه‌هاي كامپيوتري و امنيت سايبري است.
شما مي‌توانيد با ورود به اين وب سايت خدمات زير را دريافت كنيد.

1 – توليد ويديوهاي آموزشي با كيفيت به صورت رايگان براي همه كاربران وب سايت

2 – ارائه تمرين براي ويديو هاي آموزشي و برگزاري جلسه هاي آنلاين حل تمرين از طريق سرويسهاي اينترنتي مثل اسكايپ

3 – برگزاري دوره هاي آموزشي شبكه به صورت ويديويي، همراه با پشتيباني آنلاين و نامحدود از طريق تلگرام،واتساپ و اسكايپ

4 – ارائه مشاوره آموزشي و شغلي به دو روش رايگان ( ويديو هاي از قبل توليد شده در وب سايت ) و غير رايگان ( تلفني، اينترنتي و حضوري )

5 – ارائه بورس آموزشي به بهترين اعضاي باشگاه كه از طريق آزمون آنلاين و مصاحبه فني انتخاب مي شوند

6 – برگزاري دوره هاي مرتبط با بازار كار شبكه و امنيت:

دوره مديريت زمان – انگليسي براي متخصص شبكه – دوره مدرس بين المللي

7 – برگزاري دوره هاي كارآموزي شبكه و امنيت:

اين دوره ها بعد از دوره هاي آموزشي برگزار مي شود. در تمام مدت دوره تجهيزات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري لازم در اختيار كارآموزان قرار مي گيرد تا با كمك مربيان باشگاه بتوانند سناريوهاي رايج بازار را طراحي و پياده سازي كنند. براي مثال :

در دوره هاي كارآموزي زيرساخت شبكه دستگاه هاي سوئيچ، اكسس پوينت، روتر و فايروال سيسكو در اختيار كارآموزان قرار مي گيرد. كارآموزان با در اختيار داشتن تجهيزات و ساعت هاي كار و تمرين با آنها از اعتماد به نفس و آمادگي فني لازم براي ورود به بازار كار برخوردار مي‌شوند. آنها مي‌توانند به عنوان يك نيروي كار ماهر از جايگاه شغلي و درآمدي خوبي در بازار برخوردار شوند.

8 – هر مدرس و دانشجوي فعال و ممتاز مي تواند صفحه شخصي خود را در وب سايت داشته باشد.

تمام فعاليت ها و رمز روند پيشرفت آنها در صفحه شخصي شان ثبت خواهد شد. اين صفحات توسط موتور جستجوي گوگل قابل رهگيري و جستجو است.

 

در صورتي كه نياز به مشاوره شغلي و آموزشي در زمينه‌ي دوره‌هاي آموزشي زير داشتيد مي‌توانيد از طريق وب سايت باشگاه تهران ترين اقدام نماييد.

برخي دوره‌هاي فعلي باشگاه امنيت شبكه تهران ترين (https://tehrantrain.com/)

  • دوره‌هاي آموزشي امنيت شبكه
  • دوره آموزش نتورك پلاس
  • آموزش سيسكو
  • دوره آموزشي سكيوريتي پلاس
  • آموزش امنيت شبكه
  • آموزش پايتون
  • دوره هاي آِموزشي امنيت سايبري
  • دوره هاي آموزشي هك و امنيت

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.